Regulamin wizyt

REGULAMIN WIZYT

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania
    z usług świadczonych w Salonach Kosmetycznych „Niebieskie Migdały”: ­­­­­­­­­­­­­­
  1. Spółdzielcza 1a, 51-662 Wrocław, b) ul. Swojczycka 69, 51-502 Wrocław

zwanego dalej „Salonem”.

  1. Salon świadczy Usługi w dni powszednie od poniedziałku do piątku 9.00 – 20.00 i soboty 9.00 – 15.00 (ul. Spółdzielcza), oraz poniedziałku do piątku 9.00 – 21.00 i soboty 9.00 – 17.00 (ul. Swojczycka)
  2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą” lub „Zabiegiem”
  3. Regulamin wraz z opisem Usługi/Zabiegu stanowi umowę na świadczenie usług.
  4. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do postanowień od momentu przystąpienia do zabiegu.
  5. Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
  6. W trosce o komfort wszystkich Klientów, jak również pracowników Salonu, zabrania się przyprowadzania do Salonu, dzieci do 13 r.ż. w charakterze  osób towarzyszących.
  7. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.

§2

Definicje

  1. Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do
    czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
  2. Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
  3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
  4. Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
  5. Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz
    Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
  6. Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
  7. Usługodawca – oznacza:

Maciej Felzenowski  prowadząca/y działalność gospodarczą pod firmą KTS OLIMP Maciej Felzenowski, pod adresem 55-093 Kiełczów, ul. Wrocławska 42 E, NIP: 8951436830, REGON: 933007907 zgodnie
z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: felzenowski@icloud.com

§3

Klienci

  1. Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.
  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
  3. Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
  4. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy
    o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.

§4

Świadczone usługi

  1. Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług opublikowanym na stronie internetowej salonu.
  2. Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
  3. Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
  4. W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.

§5

Rezerwacja wizyt

  1. Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty stacjonarnie, telefonicznie, e-mailowo oraz on-line.
  2. Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 30 – 50 % ceny Zabiegu.
  3. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 24 godziny  przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
  4. Salon dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Salonu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
  5. W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.

§6

Spóźnienia

  1. W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Salonie na ok. 5 minut przed rozpoczęciem Zabiegu,
    w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
  2. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Salonu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 10 minutowym
  3. Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do 5 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
  4. W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut Salon ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz
    z konsekwencjami wskazanymi w 5 ust. 3.
  5. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.

§7

Płatności

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
  2. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz on-line na stronie internetowej Salonu
  3. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
  1. płatność gotówką
  2. płatność kartą płatniczą
  3. wcześniejsza płatność przelewem na konto
  1. Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.

§8

Standardy pracy Salonu

  1. Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  2. Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych
    i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
  3. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
  4. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
  5. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
  6. W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.

§9

Obowiązki Usługodawcy

  1. Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
  1. przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
  2. w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
  3. do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwskazań
    do wykonania Zabiegu oraz zaleceń po zabiegowych,
  4. do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
  5. do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.

§10

Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu
    w Salonie.
  1. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację, zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
  2. Reklamacje dotyczące manicure i pedicure mogą być złożone do 7 dni od momentu wykonania usługi. Jeśli manicure/pedicure hybrydowy nie utwardzi się bądź naturalnie się zapowietrza, pęknięcie bądź złamanie paznokcia/ żelu, nie jest podstawą do reklamacji. Uszkodzenia mechaniczne nie będą brane pod uwagę.
  3. Reklamacje składa się w formie elektronicznej na adres mailowy: felzenowski@icloud.com
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia
    i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
  5. W przypadku zakwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie wykonany w pełnej jego wysokości. Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty, w przypadku oczywiście zasadnych podstaw do reklamacji.

§11

Dane osobowe

Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.

§12

Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
  2. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
    w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
  5. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
  6. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone
    z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
  7. Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od  13 maja 2021 roku.

Kontakt z nami

Salon Olimpia

Niebieskie Migdały Galeria Swoja Olimpia
Swojczycka 69, 51-502 Wrocław
tel. 577 477 611
mail: olimpia@niebieskie.com.pl

Czynne:
Pon-Pią 09.00-21.00,
Sob: 09.00-17.00

Salon Spółdzielcza

Niebieskie Migdały Spółdzielcza
Spółdzielcza 1a, 51-662 Wrocław
tel. 71 725 58 84
mail: spoldzielcza@niebieskie.com.pl

Czynne:
Pon-Pią: 09.00-20.00,
Sob: 09.00-15.00